keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Kevätvarpain

Ulkona on oli eilen jo 14 astetta plussaa. Minä hipsuttelin kevätvarpain postilaatikolle ja tanssivarpain takaisin. Olin saanut POSTIA täältä! Kiitos Ilse, ihanainen lähetys!

 Paketista löytyi Mureil Barberyn Siilin eleganssi ja sopivassa välissä vielä Väisäsen kolumni puiden myötätunnosta. Ja minä onneton kaadoin juuri pihasta sen karmean katajan! Onneksi meillä oli pitkät jäähyväiset ja puu tiesi kohtalonsa.

"Kakuro puhui koivuista, ja minä unohdin psykoanalyytikot ja kaikki muut, jotka ovat aivan hukassa älynsä kanssa, ja tunsin äkkiä kasvavani, koska kykenin oivaltamaan niiden kauneuden."

Kaunista keskiviikkoa, lapset nukkuvat ja minä lähden lukemaan Siilin eleganssia!

4 kommenttia:

Katja / Lumiomena kirjoitti...

Ihanaa, että sait Siilin eleganssin! Kirja on erästä parhaita lukemiani tänä vuonna. Kaunis pakettikin!

Teija kirjoitti...

On aina ihana saada kivaa postia! Ja varsinkin noin piristävän näköistä :)

Ilse kirjoitti...

Ole hyvä vaan.
Postin rouva ei oikein meinannut ymmärtää, kun sanoin haluavani mätsääviä postimerkkejä. :)

Titta kirjoitti...

No jos oli kaunis paketti päältäpäin, niin ei ole siis sisällössäkään valittamista! Meillä ei sen päivän posti valitettavasti sisällöltään yllättänyt - se mikä näyttää laskulta, on myös lasku... :)